Balení Calvo Easy Flip® uznáno jako jedna z inovací roku v sektoru spotřebního zboží
Obal Easy Flip®, který byl uveden na trh před rokem, uvedl na trh nový, efektivnější a udržitelnější způsob výroby, balení a konzumace tuňáka.
Observatory inovací v Consumer Goods Sector ve Španělsku, které každoročně organizuje Institut Cerdà, vybralo obal Easy Flip® jako jednu z dvaceti nejlepších inovací v tomto odvětví v roce 2021.
Šestnáct nezávislých odborníků, kteří tvořili výběrovou komisi, si vybralo Easy Flip® z více než 300 zúčastněných iniciativ společností a značek z celé země.
Obal Easy Flip®, který byl uveden teprve před rokem, přinesl na trh zcela nový způsob výroby, balení, podávání a konzumace tuňáka. Je také efektivnější, udržitelnější a přizpůsobený požadavkům spotřebitelů.
Martín Barbaresi, marketingový ředitel evropské divize Grupo Calvo, vyjádřil vděčnost „Institutu Cerdà za uznání závazku Grupo Calvo k inovacím prostřednictvím tohoto uznání: „Během naší trajektorie formujeme evoluci jednoho z nejkonzumovanějších konzervovaných produktů v naší zemi s milníky, jako je tuňák s nízkým a v poslední době tuňák ZERO s o 50 % méně tuku. Dnes pokračujeme v prosazování změn pomocí našeho nového balení Easy Flip®.“
Využívání potravin a udržitelnost
Kromě jednoduššího a bezpečnějšího otevírání umožňuje obal Easy Flip® i 100% snadné převrácení a vyjmutí produktu.
Výhody se přenášejí i do oblasti udržitelnosti. Méně materiálů použitých při výrobě a eliminace 15 gramů oleje pokrývajícího tuňáka dává vznik formátu s 30% nižším vlivem na životní prostředí v porovnání s tradičními konzervami.