Nahoru

5 cviků pro dokonalé břicho

5 cviků pro dokonalé břicho

Břicho je část těla, kde se kila navíc objevují jako první. Nahromaděný tuk v této oblasti lze zpozorovat velmi rychle a z estetického hlediska snad nejvíce zneklidňuje. Nejlepším receptem na ploché břicho je pravidelná fyzická aktivita v kombinaci se zdravou stravou. Pokud přidáte i doporučené cviky na posílení břišních svalů, výsledky budou ještě lepší a viditelnější.

Nejznámějším cvikem na posílení této oblasti jsou tzv. „Zkracovačky“. Cvičí se s vysokou intenzitou a pevností, nejlepší však je cvičit je společně s dalšími cviky. Abyste dosáhli stanovený cíl, je nutné zavést pravidelnou rutinu. Udržte si pevné břicho pomocí těchto 5 cviků:

Cvik 1:

  • Poloha: lehněte si na záda, hlavu vyrovnejte, skrčte nohy a ruce dejte za hlavu.
  • Pohyb: zvedněte trup a jemně ho přetočte (hlavu udržujte nataženou a pevnou), loktem se dotkněte opačného kolena. Setrvejte v této poloze pár vteřin a pak se pomalu vraťte do původní polohy.

Cvik 2:

  • Poloha: lehněte si na záda, natáhněte ruce i nohy.
  • Pohyb: natažené ruce a nohy najednou zvedněte a v této poloze setrvejte 5 sekund při každém opakování.

Cvik 3:

  • Poloha: sedněte si na židli, nohy držte u sebe a narovnejte záda (neopírejte se zády o židli).
  • Pohyb: opřete ruce o opěradla a zvedněte nohy směrem k trupu. Udržte zpevněné svaly na břiše několik sekund. Vraťte nohy zpět do původní polohy, ale nepokládejte je na zem.

Cvik 4:

  • Poloha: lehněte si na břicho a natáhněte ruce i nohy.
  • Pohyb: zpevněte břicho a zvedněte pravou ruku nad hlavu nejvíce jak můžete, totéž udělejte s levou nohou. Setrvejte v této poloze minimálně 5 sekund. Opakujte s opačnou rukou a nohou.

Cvik 5:

  • Poloha: lehněte si na záda, zvedněte nohy do pravého úhlu, ruce dejte za hlavu.
  • Pohyb: uvolněte krk a ramena, zpevněte břicho a zvedněte boky ze země a pak se pomalu vraťte do původní polohy.

Pro dokonalé břicho opakujte každý cvik 15krát alespoň třikrát za týden.